domingo, 10 de abril de 2011

Declaracio d'intencions

Em presente: soc Josep Ramon Lanuza i Ortuño, de professio contable-fiscal, uns quaranta i pico anys, malalt de Crohn, soc de La Vila Joyosa, en moltes ganes de viure i he decidit tindre un blog per a compartir les meues experiencies en el senderisme. Aixina es resumix l'intencio d'este blog. No n'hi ha mes.

Tot comença en novembre de 2010, despres de mes d'un any fotut per dolors en els peus i, sobre tot, en els genolls que m'inpedien casi caminar, tambe vaig arribar a pesar 104 kg. Per tot aço i aprofitant que se me va passar prou els dolors, vaig decidir començar a caminar i a fer una miqueta de regim. El regim consistix simplement de privar-me de coses com els dolços, el pa o menjars pesats. No he seguit cap regim en concret. Alguns dies a la semana incluir pinya en la fruita, pero res mes.

Vaig començar a caminar una horeta al dia. Sempre ve malament. En un horari en la faena que no et deixa fer res era el moment de buscar una franja horaria que vinga be i la vaig trobar a les 15:30 despres de deixar a la chiqueta al colege, fins a les 16:30 que arribe a casa, hem duche i a les 17 h. entre a la faena.


Despres en giner de 2011 em van canviar l'horari i, com de totes formes volia aprofitar millor la vesprada, vaig decidir que la millor hora sería a les 7:30 del mati.


Pero clar, aço de caminar està molt be pero m'agradaria fer alguna cosa mes, aixina que vaig decidir fixar-me la meta d'anar a Serra Gelada en Benidorm. Despres de vore varies webs dedicades al senderisme en Alacant vaig decidir que eixa ruta sería l'ideal per a iniciar-me en el senderisme.

Les webs que he utilisat de referencia son:

Segur que n'hi hauran mes i millors pero en estes he trobat lo necessari per a iniciar-me en este mon del senderisme.

Finalment ¿perque escriure el blog en valencià?. Puix perque es la meua llengua i soc fidel a les Normes d'El Puig i pense que vindria be una web d'estes caracteristiques en valencià.

Be, puix nomes em queda que començar a publicar estes experiencies que no se si seran moltes, poques o les que siguen. De fet tinc por de que em tornen una atra vegada els dolors i m'impedixquen dur estes activitats. Ya vorem a on arribe. Espere compartir-ho en vostros.

Tambe espere que qualsevol dia (o nit) nos trobem per eixes Sendes que duen al Cim.

Senderiste

Mira la Plaja dels Estudiants de La Vila (Alacant)

No hay comentarios:

Publicar un comentario